ម៉ាស៊ីនម្ជុល 1 (ត)
វិធីសារ៉េសំបុក រឺ ថ្លឹងសំបុក
ប្រសិនបើដងម្ជុលមានក្រិត ពេលដងម្ជុលចុះអស់ត្រឹមក្រិតទី2 ស្មើមាត់ឡតនៃដងម្ជុល។ ហើយពេលដងម្ជុលឡើងវិញបន្តិចក្រិតទី1 ស្មើមាត់ឡតនៃដងម្ជុល។
យើងចាបផ្ដើមថ្លឹងសំបុក ឲចុងសំបុកស្មើផតម្ជុល ហើយឲចំពាក់កណ្ដាលផតម្ជុល លើរន្ធម្ជុល ឃ្លាតពីផតម្ជុលប៉ុនសរសៃសក់។
បើមានម៉ាស៊ីនគ្មានក្រិតដងម្ជុល កុំដោះសោគាចេញពីសំបុក រឺ ពេលម្ជុលចុះអស់ ឲរន្ធម្ជុល ស្មើចានសំបុកខាងក្រោម។

បើម៉ាកម៉ាស៊ីន YAMATA, JUKI SIRUBA, OHKUMA, SHING LING SIKALING PEGASOS មានខ្ចៅនៅខាងឆ្វេង ខ្លះមានមួយ រឺ ពីរ ខ្លះអត់មានដូច្នេះ មុននឹងសារ៉េយើងត្រូវបង្វិមើលសិន។
បើម៉ាស៊ីនម៉ាក BROTHER ខ្ចៅធ្មេញមានតែខាងស្ដាំខាងមុខ ដូច្នេះ យើងសារ៉េតែខាងស្ដាំបានហើ។
បើមានខ្ចៅពីរ យើងត្រូវបន្ធូរទាំងពីរ បើខ្ចៅ 1 យើងត្រូវបន្ធូរ 1 ។
យើងមើលធ្មេញពេលឡើងកុំអោយប៉ះជាមួយសន្ទះធ្មេញខាងមុខ ពេលចុះ កុំអោយធ្មេញប៉ះ នឹងសន្ទះធ្មេញខាងក្រោយ។
បើយើងសារ៉េធ្មេញលើ ក្រោម រឺ ទាប ខ្ពស់ ទោះបីម៉ាស៊ីនខុសគ្នាក៏ដោយ ក៏ខ្ចៅមានតែមួយគ្រាប់ដូចគ្នា។
ចំពោះម៉ាស៊ីន សេរីថ្មី អូតូ កាំបិតធំ ធ្មេញទាប ខ្ពស់ នៅខាងក្រោម ធ្មេញមុខក្រោយ នៅខាងមុខវិញ។

របៀបសារ៉េធ្មេញមុខក្រោយ